mandag 7. desember 2009

noen dager siden jeg har vært inne her nå... pcen har vært opptatt .) så ikke så lett å komme til.
Tale har vært her i helgen, Elias feiret bursdag på lørdag så da var Morten, Linus, Tale og Madeleine en tur hos Gommo & Bessa imens jeg tok meg av selskapet .) Søndag tente vi det andre adventslyset og var på julemesse. Tale dro hjem... håper vi ser deg snart igjen da :) Til middag har jeg laget deilig biff stroganoff med hvitløksbrød til...nam nam. Thea har døpt seg i dag så gratulerer lille venn :) Anette & Tom kom oppom etter dåpen så vi fikk deilige hjemmelagde karbonader, roastbeef, spekeskinke, kransekake og marsipankake, nammmmmm, tusen takk ! Og takk for hjelpen med ipoden Tom .)

3 kommentarer:

  1. Hei Siv ! :) Så bra at du fikk deg zinkhus nå da, har bestilt jeg også. Jeg har jo dette bittelille fra før, og venter på et stort et som jeg skal ha i vinduet til barna. Men siden sofies villa hadde fått inn ville jeg ha til kjøkkenvinduet også. ;)Du kjøpte vel alle tre du eller ? Hehe... Tusen takk for nydelig gave til Thea, og tusen takk for hjelpen med løkstekingen osv... :) Du, dette med at lampen på kjøkkenet blir stygg av matos osv har jeg faktisk ikke tenkt på. Så kanskje en gammeldags industrilampe som jeg i utgangspunktet tenkte er bedre. Så kan jeg heller ha taklampen fra Watt & Veke på soverommet, for har lyst på en fin lampe der inne også. Planen er å male taket og veggene på kjøkkenet før jul og da kommer omsider gulvet på plass. Når skal du ha denna lampen da ? Natti natt Siv ! :)

    SvarSlett
  2. Hei Anette.
    nå har du akkurat gått her når jeg setter meg å skriver litt imens Elias spiser kveldsmat .)Bare hyggelig med gave til Thea :) Den lampen blir helt sikkert veldig fin på soverommet men den hadde nok det på kjøkkenet også men..lampen kan jeg kjøpe når du har fått deg ny, du må jo ha lys i jula .) Har også tenkt på ny lampe på kjøkkenet men jeg er avhengig av en som gir mye lys. derfor har jeg spotter men det er jo ikke så fint da. Får jo aldri lys under skapene jeg ! God bedring med kneet og lykke til med malingen av bordet, det blir helt sikkert bra :) gleder meg til å se det, da må du legge ut bilde :) Natti natt Anette, KLEM SIV

    SvarSlett
  3. HERREGUD KLARTE Å SKRIVE SVAR TIL MEG SELV JEG !!! .( LITT TRØTT NÅ....

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥