torsdag 2. februar 2012

Kjøkkenet...


                                                                                Mitt.

                                                                 Hvitt, stein, jord og natur farger...




Levende lys og alltid på dekket bord....




Krukker, stein, såpe, natur....




Gamle kasser, gammelt kjøkken utstyr, gamle flasker, lys....




Grønne planter, sink, blonder, hvite duker....




Gamle ting...




Kasser med sjel....




Kjøkken detaljer..


Her trives jeg godt 



Jeg lar bildene tale for seg selv, og sier bare....
Jeg ønsker meg denne !
(Kitchen Aid over her)
Den hadde passet så godt inn her på mitt lille kjøkken :)




Nå er det kalde dager her i hoved staden...
Så jeg skal kle godt på meg og nyte helgen sammen med gode venner og familien ♥

                                                                                                God helg !


post signature



7 kommentarer:

  1. FOR ET VAKKERT KJØKKEN! Skjønner godt at du trives på det kjøkkenet! Så koselig! Liker fargesammensetningen din veldig godt.

    Nå gleder jeg meg så utrolig mye til lørdag :D Skal bli SÅ moro å se dere igjen! Heldigvis har vi en morsom dag foran oss i morra også, slik at det går fort ;-)

    Ha en fin morgendag, så sees vi lørdag :D

    SvarSlett
  2. Herlig kjøkken du har, Siv ღ
    Liker fargene dine veldig godt
    og mange herlige detaljer :)
    Nå skal jeg titte litt nedover
    her å se på bildene dine siden
    jeg var her sist. Ønsker deg
    en flott fredag og helg som
    kommer, stor klem fra Mette :)

    SvarSlett
  3. Flotte bilder av et koselig kjøkken :-)
    Har aldri vært innom bloggen din før, men nå har jeg lagt meg til som følger sånn at jeg ikke "mister" deg....for hit vil jeg tilbake :-)
    Nå er det kvelden her, men jeg kommer tilbake i morgen for å se mer :-)
    Klem fra Rita

    SvarSlett
  4. Nydelig det er på kjøkkenet ditt! Koselig og lekkert:-) Varme og kos:-) Fine fliser dere har!

    Klem, sees snart!

    SvarSlett
  5. Så koselig kjøkken! Det er et sånt kjøkken jeg drømmer om... Men her vi bor nå er kjøkkenet bittelite, og veldig lite koselig... Fin helg til deg!

    SvarSlett
  6. Hei Siv :)
    Takk for sist ja, kjempekoselig og hilse på deg:)
    Nydelig kjøkken dere har, og jeg ser jo at det er helt likt som Anette sitt, har helt lik leilighet dere kanskje:)

    Flotte detaljer, og jeg ønsker meg veldig Manuela sin bok:)

    Ha en fin fin fredagskveld:)

    SvarSlett
  7. så koselig det er hos deg..))

    og den kjøkkenmaskinen kunne jeg også tenkt meg..))

    Ha en fortsatt god helg..kulda slipper vel taken litt etter litt..))

    KLem

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥