fredag 11. desember 2009

Litt om dagene..

Hei allesammen !

Nå har det vært juleavsluttning på skolen til Elias og de var så flinke til å opptre :) Trasop skoles 5. klassinger kom på andre plass av Oslo skolene med best resultat av de nasjonale prøvene så veldig bra jobba av barn, lærere også foreldrene da .) det sto en hel side i Aftenposten om dette.
Linus har pynta juletre, bakt lussekatter og laget julepynt i barnehagen og i dag var jeg og Elias med å så på santaluciatoget og spiste lussekatter !
Nå har jeg vært å handla inn til helgen så skal snart sette i gang med rydding, vasking og baking til Elias og Morten sin bursdagsfeiring til søndag da blir det besøk .) Har faktisk fått med meg Morten på Ikea i dag, det var 10 år siden sist !


                              Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥