mandag 29. august 2011

Litt Interiør detaljer og hverdagsliv fra "mitt lille hjem"...


Dagene flyr som vanlig her i
"mitt lille hjem."
Dagene er fylt med konfirmasjonsforberedelser...
Tale, bordpynt, bordkort, kake, mat osv.
Men det er jo bare GØY !
Liker å styre med sånt jeg, så lenge helsa godkjenner det ;)





Litt malerjobb holdes på med.....
Mange planer legges...




Men litt kos må vi også få med :)
Te pauser med noe godt til er gode å ha.

I dag har sommer blomstene tatt farvel for i år, så får vi se om det blir litt nitrist
lyng evt. som vi kan pynte opp høsten litt med ;)

Da får vi begynne på en ny uke igjen da !
Tross løse tenner, grønt hår og såre knær, hi hi...

LIVET ER HERLIG DERE :)




post signature

6 kommentarer:

  1. Så fine bilder Siv, alltid så vakkert hjemme hos deg. ♥ Ikke en dag uten te her heller, hihi... Blir gjerne opptil 5 kopper om dagen. ;)

    Fy for et vær vi har hatt i dag, men ser ut til at det har roet seg litt nå da.

    Ha en super dag videre vennen, kose deg ! ♥

    God klem fra Anette

    SvarSlett
  2. akk for hyggelig hilsen inne hos meg! :) Så koselig kjøkken du har! Ja, det er godt med te - jeg drikker ikke kaffe, så da blir det å sverge til tekoppen.

    Klem

    SvarSlett
  3. Du viser nogle skønne detaljebilleder. Din skuffe med te er bare sø skøn.
    Selv er jeg den store kaffedrikker. Har aldrig fået startet på at drikke te. Desværre

    God arbejdslyst med konfirmation

    SvarSlett
  4. Så koselig du har det!! Kos deg med alle forberedelsene og med god varm te på disse høstdagene..!
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei siv! For noen vakre bilder av nydelige ting! Ha en flott helg! stor klem til deg!

    SvarSlett
  6. Hei på deg, så vakre bilder ;)
    Her er det kaffe som gjelder, kan ikke leve uten *smiler ♥
    Ja nå er sommeren over, her henger regntunge skyer... er litt lei av dette gråe må jeg si ,)
    Ønsker en fantastisk søndag!!
    klem Anki

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥