onsdag 10. august 2011

En herlig reise....


til danmark....



Med min søster og hennes familie



Meg og barna mine



Et sted som annbefales på det varmeste...


En glede å være der med sol og med regn !




Passer for alle :)


Lar bildene tale mye for seg selv her.....




Tiden flyr så altfor fort i godt selskap


Gode opplevelser og minner skapes...



sammen.



Ååååå "deilig" med gode dager i sola ☼







Selvom vi hadde 5 av 9 dager med regn,
 hadde vi en fantastisk
fin ferie !




Med høy is faktor !



Tusen takk for en uforglemmelig reise med mine kjære
post signature

3 kommentarer:

  1. Hei Siv :-D
    For noen herlige bilder :-)
    Skjønner at dere har hatt en alle tiders ferie!
    Hilsen naboen ;-)

    SvarSlett
  2. I enjoy what you guys are usually up too. This
    sort of clever work and reporting! Keep up the excellent works guys I've added you guys to my blogroll.


    Here is my web blog - how to get rid of unwanted arm hair

    SvarSlett
  3. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this write-up plus the rest
    of the site is also really good.

    my page; fitness gear

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥