fredag 24. juni 2011

Skoleferie, fredag og helg, med duftende peoner og ferske reker !


Ja, da er det endelig fredag og helg igjen.......


Og endelig er det sommerferie for skolen :)
LEKSEFRI !!!!
( er en av de som helst vil ha en leksefri skole ;)


Ferien for barna
starter med regn her i hovedstaden da, men vi får håpe sommeren kommer snart...
kjølig er det også :(


Men henger ikke med hodet av den grunn, hi hi...
Litt skjønne blomster, god mat, snille barn og  ikke vondt i magen, så er livet ganske så herlig i grunn :)

Fikk disse nydelige peonene av min søte venninne Monica når hun var her på lunsj med sin sønn Tobias.
Da spiste vi også selvsagt ferske reker med tilbehør og brownies til dessert, mmmm...
Det var et kjempekoselig besøk :)
Tusen takk vennen

Min sommerfavoritt mat er helt klart
FERSKE REKER !


Herlige små sjø dyr dette her, hi  hi....

Nå pøser det godt ned utenfor vinduet her....ja ja.
I helgen
skal mannen i vårt "lille hjem" ha guttefest, så jeg og barna tat da turen til Spydeberg,
til min søster Monica og tantebarna.
Det er bare hyggelig å få kommet dit, alltid godt det ;)
Da skal vi ta en tur til Sverige, og evt grille litt god mat hvis været er bra.
Ellers skal vi bare kose oss
Barna gleder seg til å overnatte der :)

Nå skal minstemann i seng her, før alt skal ordnes ferdig til festen....
ja må jo ordne opp med det meste til festen før jeg drar av gårde vet dere ;) hi hi...

Så skal jeg nyte et bedre reke måltid alldeles straks ;)

GOD HELG
OG
HA EN DEILIG SKOLEFERIE MED BARNA

Og alle dere bloggedamer som titter innom som skal til
GLANSDAGEN
i morgen....
Kos dere og ha en riktig hyggelig dag !
Det blir spennende å få høre fra dere seinere om hvordan det var.....
og hvem som vant priser ikke minst !




post signature

2 kommentarer:

  1. Så nydelig blogg du har! Legger meg til som følger:) Så deilig med ferie- reker er jo virkelig sommermat, og med blomster og besøk blir dagen god selv uten sol:) Håper likevel du får gode og solrike feriedager:) Ha en fin kveld! Klem Kristin

    SvarSlett
  2. Du skulle ha vært på Glansdagen Siv, neste år må du bli med ! ♥ Jeg var et nervevrak, men det gikk jo veldig fint alikevel. :) Håper dere har hatt en super helg ! ♥ Ringer deg eller sender sms etterpå. :) Ha en fin dag videre vennen ! ♥

    Stor klem fra Anette

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥