torsdag 9. juni 2011

Koselig besøk og kjempegod dessert !


Jeg og barna hadde koselig besøk av tante Bjørg på himmelspretten :)
Jeg lagde en deilig lakse middag, Salma laks så klart !
Vi hadde hjemmelaget vårruller til forrett
og
en Brownies jeg slang sammen i farten, som ble faktisk veldig god og sprø ,)
til dessert.Den serverte jeg sammen med jordbær, is og
jordbær saus, nammmm...


Litt eplemost til maten er alltid deilig :)


Her fordøyes måltidet på verandaen i det fantastisk deilige været vi hadde i helgen ;)
Gode og mette, pusles det puslespill for store og små !


Vi var så heldige å få besøk av Divo i helgen også. Han var her i 4 dager.
( hunden til Anette og Co. som er min gode venninne og nabo )
Tusen takk for lånet av Divo !Det var veldig stas spesielt for barna, de elsker dyr ♥
Men far i huset er dessverre allergisk ;(



Her koser de seg fælt i sengen, hi hi....
Ja i sengen, litt hår ble det jo, men far i huset var jo i Bergen
på kokkenes mesterlaug treff, så han var borte alle dagene vi hadde Divo ;)
Bare støvsugde litt ekstra godt før han kom hjem ;)



Det ble en god del turer i skogen med Divo, så denne flotte sommerbuketten ble med oss hjem :)
Den prydet bordet hele himmelsprett helgen !
Da var det virkelig gode sommerdager
De håper vi på flere av........dere i Nord koser dere vel i solen og varmen nå ;), det er jo varme rekord der oppe nå !

Noen som har fått spist de Norske jordbærene enda da ?

Gode dager til dere alle



Ps ! Har dere husket å stemme inne på nib da ?
Det har jeg ;) Jeg har jo mine favoritter :)
Det blir sikkert hyggelig og spennende på den store glansdagen....
post signature

2 kommentarer:

  1. Hei Siv :)
    Tusen takk for koselig ord inne på bloggen min ღ
    det gjør så godt, det skal du vite min venn ღ
    NYDELIGE og koselig bilder du viser her... Så
    veldig godt ut med jordbær, is og brownies, nam!
    ... og koselige bilder av barna og søte lille
    Divo :) Så snill dere er som passet på han for
    Anette, og kan tenke meg at barna syns det var
    kjekt - barn og dyr, just love them ღ Her har
    det vært et fantastisk flott vær i dag, er helt
    slått ut her jeg sitter, hihi.. Håper du har det
    bare bra... Ønsker deg en flott fredag og snart
    langhelg :) Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Så koselige sommerbilder :-) Her er det øs-pøs i dag, og jeg koser meg inne med alt og ingenting. Deilig med slike dager også, selv om jeg håper på fint vær i helga slik at man kan være litt ute igjen :-)
    Håper pinsehelga deres blir god!
    Klem

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥