søndag 16. januar 2011

Nytt & gamelt..



Og
som gjenspeiler alt


Norgesglass, sink, englevinger, perler, blonder, bokstaver, hjerter, lys,
gamle kakeformer, m.m...


Blir jeg ikke snart lei.....?

Hyssing, gamle ark, bilder, glass ting, engler, små blonde duker, gamle esker,
gamle kasser, melkespann, kjøkkenting og m.m.

Nei !
Jeg blir aldri lei....jeg elsker det ♥
Men, min samboer har fått nok !!!
Han har nå sagt STOPP.......

har vi nok !
Nei, jeg vil ha mer, bare å bytte ut litt her å der det da ;)
Vi får vel aldri nok..

( mange interiør detaljer her, kjøpt til halv pris )

Det skal vi nok bli to om ja ! hi hi....

Noen bare skjønner seg ikke på dette med interiør, joa...men chabbbbby chic..eller hva nå en dere kaller det, kaller ikke jeg interiør !
Kall det hva du vil, for meg er det som musikk i mine ører, vakkert og givende :)
Noe jeg rett og slett elsker ♥
Så take it or leave it !

Jeg lar han få ha hele fjernkontrollen og sofan...hi hi,
noe han rett og slett elsker ;)

Hva mener du ?
Nytt eller gamelt...eller begge deler :)
Syntes vi som kan dette med å gjøre det hyggelig og koselig rundt oss, bare kan få lov til det...
vi har alt under kontroll, eller hva ;)

( ironi i hverdagslivet, hi hi..)


Er veldig viktig for noen, om du liker det eller ei !


Tau, tråd, hyssing m.m..
må vi jo ha tilgjengelig overalt ;)
( Tausnelle med tau til halv pris )

Har et knotte prosjekt på gang her i gangen..


Japp ! Skal ha forskjellige knotter på hver skuff, på denne komoden.
Hvor fint det blir, er jeg egentlig litt usikker på enda...
må bare finne de riktige, kjekt når de nå er til halv pris !





( hylle på halv pris )
Pynter opp i oppvaken om dagene...
da vi enda ikke har fått kjøpt oss noen oppvaskmaskin !
Så med litt god såpe og stasj, går oppvasken unna som bare det :)

( såper halv pris )


Å sitte under et vakkert  tre i stillheten og bare lukte på blomstene ♥
( Oksen Ferdinand er litt meg, hi hi. Kjenner meg godt igjen i han ;)


Jeg sier :
Ja takk ! Begge deler...
Og
 alt det jeg har vist dere på halv pris, er noen godsaker som har fått blitt med hjem fra
Himmelrommet, en skjønn butikk på Skjetten, som har alt til halv pris i butikken sin (nesten)
Så løp og kjøp de som kan ;)

Nyt dagene folkens !
post signature Influensa liggende i skrivende stund...

3 kommentarer:

  1. Ååååååå! Så koselige ting! Jeg blir glad bare av å se på dem :o) Jeg er enig i at de som kan gjøre det lunt og trivelig rundt seg bør få lov til det, uten innblanding, hihi. Du er nok kjempeflink til det! Og oppvaska må jo nesten bare være morsomt, med så koselige detaljer i nærheten :-)
    Så kjedelig at du sliter med influensa. Håpe det går over snart!
    God bedring-klem til deg :-)

    SvarSlett
  2. Jeg kan godt lide din indstilling til de gamle ting. Vores hjem er fyldt med gamle smukke ting - og min mand har accepteret det. Der står madonnaer i alle rummene, i nogle endda flere. Gamle rosenkranse og ikoner hænger overalt. Og smukke dåser til mine gemmeting. Jeg er VILD med den gamle stil :-)
    Så jeg forstår dig... go for it!

    God bedring
    Birgitte/www.Froeken-Anker.dk

    SvarSlett
  3. Ååå, så utrolig masse nydelig♥
    Også halv pris på alt det da! Du er heldig som bor nærmt den butikken:) Her også har mannen pøvd seg med at det ikke trenger å være ting over alt... Men tror han har skjønt nå at det ikke nytter;)

    Ha en fantastisk dag videre, klem♥

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥