onsdag 5. januar 2011

Hverdagslivet er her...

igjen !

Som skal fylles opp, 
 med forhåpentligvis med mange gode dager, og herlige minner, som skal merkes for livet.
Det kommer vel noen mindre gode dager også, det er jo sånn bare livet er ;)
så vi får håpe det ikke blir så mange av de.

Så da er jo det et "must" med et sted å notere livets hverdagsliv...
så da har jeg funnet denne fine almanakken for 2011 !

Den kan du også få deg, med din egne personlige stil, hvis du vil hos.....


Denne kjempefine trekassen med hank og tre rom med plastikk oppi, fikk jeg av min kjære snille mamma til jul.
Da var det tre hvite svibler oppi.
Nå har jeg hjerteranke på bøyle, erteblomst og rosa svibel ,)
( DET BLIR EN NYDELIG LYS ROSA FARGE SNART )
Og fylt opp med mose så klart !
Ja, det er enda tiden med svibler syntes jeg...
i herlige farger, hvit, lys rosa, mørk rosa, blå og fler.
Elsker svibler og perleblomst
De spirer og gror i takt med tiden...
sprer om seg av glede og skjønnhet..
strekker seg mot himmelen og det ukjente..
nyter tiden godt, det gjør de godt


Her er noen bilder
 jeg vil dele med dere fra julen...
ja, jeg vet julen er over nå, men tiden fløy så altfor fort fra meg, så fikk liten tid til å dele tiden med dere her inne. Har mange bilder ! Men få innlegg.
Så et lite bilderas fra meg til de som vil ta en titt, eller familie og venner som har lyst til å kopiere de ;)



Tale ( bonus datter ) storesøster, med sin lille halvsøster Tyra på besøk her (øverst høyre ) med sine halvbrødre Elias og Linus.
Favoritt gaven med Toy Story i , til Linus ;)
Julenisssen på besøk julaften, et nissepyntet hjem og pepperkakeknusing og spising på nyttårsaften.


Pepperkakebaking, juleblomster, julekuler, jule duftlys ( lukter sååå godt dette her ), pyntet bord julaften, med besøk av tante Marianne, Bestemor og Bestefar julaften, en hyggelig aften ble det :)
Og mange koselige julekort ble det i år også, setter så stor pris på de ♥
Så tusen takk allesammen for hyggelige lesestund fra dere :)
og herlige bilder av barna, som bare blir fler og fler.....
Linus som julenisse nederst her !

Tusen takk
 for alle de fine gavene vi fikk fra familien og venner :)

Nå venter det kalde vinterdager fremover mot lysere tider....
 De skal nytes med stunder i snøen med barna,aking, ski, skøyter osv. snart er det vinterferie også ;)
Koselige varme kvelder inne i varmen med en god kopp te eller kakao, med noe godt å spise til blir det vel en del av også ;) Litt planleggingen av sommerferien blir det  fremover, det gir litt lys i hverdagen :)

 Bursdagsfeiringer, små turer med familien og venner, litt små ting som skal ordnes i hjemmet er det, maling osv. Litt ommøblering og interiør kos blir det ihvertfall på meg, da koser jeg meg ♥ Har funnet noen godbiter på salg og da snakker jeg halv pris og mer, som jeg fikk på dette ;) da er det morro å shoppe !




følg med her inne...
Godbiter på interiør fronten er på vei :)
Gleder meg  !

Nyt dagene allesammen...
Det fins ikke dårlig vær, bare dårlig klær !


post signature 

6 kommentarer:

  1. Godt nytt år kjære deg!! ♥
    Ja nå er hverdagen her atter igjen ,) Julensjul raste avgårde som den bruker å gjøre, selv om jeg synes den gikk litt fort i år ;)
    For en flott almanakk, takk for tips!!
    Nydelige bilder hos deg!! Å ja jeg gleder meg stort til godbitene!!
    Ha en toppenbra uke ;))
    Klem fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  2. Godt nytt år!!Takk for titten,herlige julebilder..Ha en fin kveld!!Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Flotte bilder - ser ut som en flott og stemningsfull feiring!
    Almanakken var bare såå koselig..

    Gleder meg til å se skattene dine smått om senn.. Suger til meg ny inspirasjon nå i det nye året :)

    Ønsker deg et godt nyttår og gode dager!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Ser jo ut som julen har vært perfekt :-) Koselige bilder, Siv :-)
    Vinteren er den beste tiden på året syns jeg, og jeg elsker dager som denne da snøen bare laver ned. Det er liksom så spennende, uten at jeg helt vet hvorfor :-)
    Nå skal jeg ta litt tak i husarbeidet som ligger og venter. Ha en fin dag :-)
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei vennen min ! ♥

    Så mye fine bilder du viser fra julen. Herlig bilde av Linus som julenisse, hihi... :) Og nydelig pådekket bord. ♥

    Spørs nok ikke om jeg må bestille meg en almanakk etterhvert også, veldig fin da. :)

    Det var veldig moro å shoppe på salg, hehe... Gleder meg til å se bilder etterhvert. Jeg har ikke gjort noe med noen av tingene jeg kjøpte enda, har ikke orket rett og slett.

    Nå må jeg sette i gang her, sultne barn og leksehjelp. ;)

    Snakkes senere Siv.

    Stor klem til deg ♥

    SvarSlett
  6. GODT NYTT ÅR!! Så koselige julebilder!! Og kakao og marshmallows så veeeldig godt ut!! Ha en superkoselig kveld! Klem

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥