lørdag 11. september 2010

De små ting her i livet som betyr så mye....


Ja, litt små nytt i hverdagen gjør alltid godt hos oss som bryr oss litt ekstra mye om det lille ekstra..
Man går å titter litt når man bare er innom her og der, å bare må ha den der altså !
Selv om man egentlig ikke trenger den i det hele tatt ifølge mange, men jeg vet at det er mange her inne som er helt enig med meg ihverfall...at vi alltid trenger den lille tingen !
Da blir vi jo så glade !

De små ting her livet trenger ikke koste så mye...


En kjempesøt akkurat passe stor benk som er fra home & cottage..
Plommefarget lys i glass med flettet kurv rundt, fra samme sted ;)

Liker veldig godt den plommefargen, den går igjen i blomstene jeg har i sofaputene bak der :)
( som jeg faktisk har hatt i 10 år )

Burde jeg ha malt bordet hvitt..hva syntes du ?
Liker det egentlig godt som det er, også er det blitt så slitt etter godt bruk ;)


Denne tau stigen fant jeg hos Bea i Spydeberg, tiltenkt på badet til hånklær, men er litt usikker enda, så første stoppet ble her i gangen...

En trekasse med rom til alt mulig stæsj som er veldig greit å ha vet du ,) hi hi...

Veldig fint med de hvite grepene på sidene av kassen syntes jeg, den er blitt med hjem fra Dorothea :)


Noen gamle kjøkkenting som jeg fant på et marked forrige helg..
Trakt, form ( her på bildet satt oppå hverandre med telys oppi ), målekopp, boks, skrellekniv med en slitt grønnfarge og en gamel te boks.
Alltids kjekt å ha....


Yuhhhuuuiii !!
Colais
&
Gyngestol.......Linus kjempefornøyd :)
Fikk denne av mamma, den er fra Kremmerhuset.
Supersøt
De små tingene vet du...

Veldig søt eller hva ?
Tusen takk mamma og mommo"n vår





Sjekk den nydelige fargen på rosen under eller hva....?
En liten gave..
som betyr såååå mye
Gratulerer med dagen til min kjære venninne Anette med den populære bloggen som må oppleves

Takket være henne og hennes supersnille mann, så fikk jeg endelig lagt ut innlegg her i dag ,)
Har nemlig ikke hatt egen pc, bare lånt min sønn sin ;)
Så nå i kveld har Tom fikset denne her som jeg har fått arvet av svigers ...
Tusen takk for hjelpen !
Hva skulle livet vært uten gode venner..

Så nå kan jeg være på nett døgnet rundt, så nå folkens kommer jeg på besøk forhåpentligvis mye oftere til dere her i bloglandia .)

Jeg sier bare: Tenk over tingene i livet, hvert sekund, minutt, time..
hvor godt det er, sett pris på det !
Nyt det..
Selv på godt og vondt.
Man vet alldri hva morgendagen bringer..


Eller hva....

Ønsker dere en herlig Søndag med mange gode stunder


post signature Vil ønske min nye følger velkommen til mitt hjem. Og takker for alle de supersøte kommentarene dere gir meg her inne, det er de små  tingene her i livet som betyr så mye...

6 kommentarer:

  1. Nydelige ord hos deg, noe å legge seg på hjertet og ta med seg!

    Er så deilig å finne sånne små skatter, deilig med litt fornyelse og plommefarger og lys er bare nyyydelig!

    NYT EN DEILIG SØNDAG!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Så flott! Både ord og bilder!

    Kjempefint du har det hos deg, synes bordet var fint slik det er jeg, kjekt med litt kontrast og slitasjemerker synes jeg er kjempeflott! Slik blir det når man har barn og ting blir brukt, en del av livet.

    Nydelig stemning i stuen din, og kjek tå se mer av hvordan det er hjemme hos deg! Takk for titten;-)

    Klemmer i fleng!

    SvarSlett
  3. Hei hei vennen ! ♥

    Tuuuusen takk for gode ord, veldig koselig Siv ! ♥ Godt at du ble fornøyd, deilig å ha egen pc da. :)

    Den benken var jo bare supersøt, har ikke sett den på home & cottage tidligere. Men har sett et par andre ting jeg ønsker meg, hihi... ;) Benken passet jo perfekt der, bedre det enn å dra fram barnestoler hele tiden. Gyngestolen til Linus hadde de i Danmark, ser i hvert fall veldig lik ut. Kjempefin ! ♥ Jeg ser stadig på finn, leter etter gyngestol jeg også. Men i voksenutgave da, hehe... Stigen din var råfin, du finner alltid så mye fint du. ♥ Jeg har bestilt meg en grå trestige, tenkte jeg skulle ha den i stuen. ;) Måtte flire litt av den stakkars maileg kaninen som sitter naken på stigen, hihi... ;)

    Gleder meg til marked på Ekeberg i helgen, håper vi finner noen skatter der. ♥ Disse gutta kan gå rundt å se på biler, Tom kan være med de rundt tenker jeg. ;)

    Nå skal jeg ta meg en kopp te og noen knekkebrød, er litt småkvalm og uvel her. Thea sover, så får benytte sjansen nå til å slappe av litt. Håper formen din er bedre Siv. ♥

    Ha en fin mandag vennen ! ♥

    Stor klem fra Anette :)

    SvarSlett
  4. Gode ord i et godt innlegg. Det er så altfor sant at vi ikke vet hva morgendagen bringer. Et lite sekund er alt som skal til for å endre livet for alltid. Rart å tenke på. Og litt skummelt.
    Flotte ting du har funnet og fått :-)
    Ha en fin uke, Siv!
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei vennen:)

    Så mange nydelige skatter du har fått deg:) Kjempesøt den lille krakken da, den liker nok barna å sitte på tenker jeg. Eller gynge i den søte stolen:)
    Jeg var på shopping med mamma igår,og da blir det alltid med noe hjem;) Var innom tre fine interiørbutikker, og jeg ønsker meg alt i hele butikken:P hihi...
    Nå er det ikke lenge til vi sees altså:)

    Gleder meg såååå:)

    ha en fantastisk fin uke med dine søte:)

    Klemmer

    SvarSlett
  6. hei kjære deg..
    jeg ville bare sende dere
    en klem, og jeg skal tenke
    på dere i tiden fremover.

    Være snill og les www.secrets.tv
    og bruk hemmeligheten.
    DET MÅ DERE nå..

    jeg sender deg gjerne klokker,
    og tusen tusen takk for din støtte.

    Lev Livet Lykkelig!

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥