onsdag 7. april 2010

Velkommen ♥


Velkommen ♥
Mine nye følgere......

Jeg gleder meg til å følge dere også ,)

Jeg setter stor pris på alt det søte dere skriver til meg, fortsett med det ♥
Da blir jeg så glad, og jeg får bare lyst til å blogge enda mer, hi hi...

Har nå blogget siden nov 09, og har 20 følgere, snart 5000 besøkende, og en god del herlige kommentarer fra alle de koselige jentene her inne, også sikkert noen gutter da..he he
Håper alle mine innlegg har vært, er, og blir inspirerende for dere ♥
Jeg tar gjerne i mot tips, råd, ris og ros !
Takk for at dere gjør hverdagen min enda litt mer inspirerende..
Har brukt en hel god del timer her inne ja, kan vel si at tiden flyr når man har det gøy !
Flere som kjenner seg igjen tenker jeg..med lange økter for å få til ting på bloggen ?

post signature 

1 kommentar:

  1. Hei hei, bare en rask tur innom ! :)

    Takk for gratulasjoner Siv, nå er det ikke lenge til det er din tur ! ♥

    Thea sover for øyeblikket og etterpå skal hun til fysio. ♥ Vi får vel kanskje høre med gutta om de vil gå på klubben i dag eller ? Daniel har jo bursdag da, men Nicolay får gå på klubben hvis han vil. :)

    Her blir det Daniel sin favoritt mat i dag, og jeg skal bake litt. ;) Feiring med resten av familien blir senere.

    Du får ha en fin dag vennen, mulig vi snakkes etterpå da ! :)

    Klem Anette ♥

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥