søndag 25. april 2010

Barnas dag ♥

Veldig morsom sak denne her, hi hi...

Mamma...seee sååå STOR sko aaaa !

Følger ivrig med her...

Sverd, sverd, sverd roper han...å sverd blir det ,) også til alle de andre guttebarna,
jentene ville ha sommerfugl :)
Så alle gutta fløy rundt å fekta, hmm..ja ja !

Litt stor bil....så her måtte mamma kjøre, og det har vi ikke bilde av, he he ,)

Mamma, mamma...ta bilde nå da !!! Okei, okei.

Linus bare måtte inni her med de store selvfølgelig...endte med grin det ,)


GØY ! Mamma... Linus må ta seg skoa. Storebror passer på ;)


En liten hoppeborg for de små, som Linus rejerte over...ikke kom inn !

Pølser ble det nok av, selvfølgelig med SKOGA pølsebrød ,)
Is, kaker og brus ble det også mer en nok av
Nammm..
He, he...den isen var like skjeiv som Linus sitt ansiktsuttrykk ;)

Veldig flott med matter fulle av lego, smart !
Fikk dermed slappet av i solen en god stund.

En herlig solskinnsdag.     Vi tok turen til Jobben til Pappa, Hatting, der han jobber som distriktsjef. De hadde Familiedag. Det var hoppeborger, biler, sykler, klovn, ballonger, lego, Omvisning i fabrikken, der de baker pølsebrød m.m, grilling m.m... Så det ble en hyggelig stund med familien ♥
Deilig... har det faktisk vært å ha bloggfri en hel uke ! Men klødde litt i fingrene i dag altså, hi hi.
Sånn er det bare noen ganger at det er andre ting som MÅ gå foran !
Har en ganske tung stund i familien for tiden, så kan hende det blir litt lenge mellom innleggene fra meg til tider.

Dårlig bloggvenn...?
Men skal nok få tatt meg noen turer inn til dere jenter :)
Må jo følge med på alt det herlige dere kommer med...
Men hvis dere ikke får svar fra meg med engang, så vet dere hvorfor ;)
Men for all del, legg igjen noen ord til meg om du er innom, får alltids lest på Ipod`en om jeg ikke har pc`en i nermeste armekast ,)

Takker så mye for koselige kommentarer fra dere,
og ønsker nye følgere varmt
Velkommen

Ønsker alle mine besøkende en herlig uke !

Go` klem
post signature

5 kommentarer:

  1. Ser ut som om dere har hatt en alle tiders dag med klovner og hoppeslott og det hele :-) Moro med slike sosiale tilstelninger for familien, da!

    Sender tanker til deg og familien din og håper at hvaenndeter ender godt :-)

    Ha en fortsatt fin helg!

    Busteklem

    SvarSlett
  2. Hei Hei . . . Ser virkelig ut som dere har kost dere skikkelig i dag - Familiedag ♥ Sender over gode tanker ♥
    Jeg har fartet rundt i hele dag på loppiser, rakk å besøke 8 stk i dag, så ble litt loppefunn på meg :D Og kanskje blir det en liten runde i morgen også :D
    Rosa Klemmer fra Frøken Rosa ;)

    SvarSlett
  3. Titter innom for å ønske deg en fin helg :) Herlige bilder av spente og lekne barn. Ser ut som dere har hatt en stålende dag, koselig ♥ klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen gode vennen min ! ♥
    Håper du får en herlig bursdag med masse kos,
    det fortjener du Siv ! ♥

    Fine bilder du viser fra familiedagen, hadde
    veldig flaks med været også da ! ♥

    Veldig glad i deg ! ♥ Ringer deg i morgen ! :)

    Goklem fra Anette

    SvarSlett
  5. ♥Gratulerer masse med dagen Siv!!♥
    Håper du har hatt en fantastisk herlig feiring :)
    Herlige familiebilder du viser, ser ut for at barna koste seg masse, så gøy med sånne dager!!♥
    Is er jo alltid såå godt, for store også hihi .)
    Takk for koselige ord hos meg!♥
    En flott uke ønskes :)
    Go`klem fra meg
    Anki

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥