søndag 14. februar 2010

Valentines, Morsdag og Fastelaven ♥





Hadde en koselig fastelavensfeiring med Pappa og Somwang på besøk ♥
Linus syntes jordbær og kremen var best ;) Elias måtte jeg mase på for å spise en liten bolle uten noe..han er ingen kakemoms, lik sin Mor der ;)


Litt marsipankake ble det jo også da ♥
dekket på med et sukkertøy med "i love you"
og hjerte kjærlighet

Alle gode ting er 3 !
Det passet jo veldig bra i dag :)

Valentines, Morsdag og Fastelaven...





Basketball kamp !

Det ble tidlig opp i dag 7:30..
da var det klart for basketkamp :) de vant en og tapte en ;)
Kjempeflinke gutter var de ♥



post signature

1 kommentar:

  1. Fine bilder som alltid Siv, og nydelig pådekket bord ! ♥

    Jeg titter innom igjen senere i kveld jeg, i tilfelle det ligger et nytt innlegg her. ;)

    Kos deg masse i kveld vennen ! ♥

    Stor klem Anette

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥