onsdag 29. februar 2012

Vår rengjøring og ommøblering...



av alt mitt "stæsj"
Er jammen meg litt av en jobb.....
Men en morsom jobb er det jo helt klart!
Her har flaske hyllen min flyttet fra stuen og inn på kjøkkenet :)
Og alt er vasket og "stæsjet" på nytt!




Så avslappende når kreativiteten får flytte ut over her....
finne nye steder til ting, nye ideer blir til osv.
Mange tanker og ønsker om nye ting følger selvfølgelig med også ;)
Men det er ikke alltid man kan få det man ønsker seg her og nå,
så da får man nøye seg med det man har, og gjøre det beste ut av det! 
De "gamle" hvite  gardin lengdene her har faktisk kommet til nytte..
Det skal jeg vise i et senere innlegg ;)
Maling er på vei til å gi noen mørke møbler et lysere "preg" om ikke lenge her..
men har ikke helt bestemt meg for farge enda..
Så morsomt med vår og nye prosjekter!
Så følg med her inne ;)




Det er vår!
 Jeg bare må ha lyset inn her, så nå er det kun lift gardiner som gjelder i hele
"mitt lille hjem"
Og de må være hvite nå når det er vår og sommer.
Til høsten kommer lengdene opp igjen, og da gjerne i noe mer lun farge.
Ny vasket vinduer er så deilig å ha,
 alt blir så mye renere i hele huset liksom ;)
Her er vinter ferien over og hverdagen er her for fult igjen..
Vi hadde en fin ferie, med noen gode dager ( vises i innlegget under her )
Vi fikk akkurat tatt en bowling, kino og peppe`s pizza aften, da 
Linus våknet morningen etter med oppkast og feber, blæh!
Og han som skulle på karneval, og hadde gledet seg så mye..:(
Han var tilbake frisk og rask i barnehagen igjen i dag :)
Så det ble en svenske tur uten Linus i ferien da, men men..

Ha herlige vår dager med eller uten
vår rengjøring!
post signature

1 kommentar:

  1. Hei vennen ! <3

    Nå skriver jeg en liten hilsen til deg fra min nye Samsung, hihi...
    Veldig uvant med disse tastene, og første gang jeg kommenterer
    med mobil. Takk for i går, koste oss masse. <3 Herlige bilder,
    nydelige detaljer... Håper dere koste dere i bursdag i dag. :)

    Stor klem fra Anette

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥