torsdag 15. desember 2011

Jul i huset...




Nissene mine !
Disse nissene er ganske så små og søte.
De pynter opp på alle hyller, bord, og lys fat nå i julen.
De gjør det lille ekstra for å få opp julestemningen min hvert år ;)
Disse har bodd hos meg i 12 år, og har blitt en gjeng på 10 stk.
De titter frem i løpet av den siste uken før jul, og blir til nytt år hi hi...



I år består av...
Pepperkaker, pepperkakehus, delfiakake, risboller, krumkaker, marsipan figurer, 
fløtekarameller og serinakaker.
Det er dette vi stort sett liker å spise i julen ;)




Julepynten går mye i sølv, hvitt, rødt og sink.
Azalia, svibler og mini jule stjerner pynter opp på blomster fronten.
To juletrær i år, et lite og et stort, dette bare med hvitt og sølv :)




Venter på julen !
Linus titter spent på tv her med Pirates of Caribien ;)
Koser seg i soveposen sin og gleder seg til jul.



Linus
Hmmm....julegave fra julenissen allerede ;)
kommer ikke han bare på julaften da mamma ?
Æææ...jo a, men..

Litt mer julestemning kommer om ikke lenge her fra 
"mitt lille hjem"
Ha en fin siste uke før jul alle sammen :)

post signature

5 kommentarer:

  1. Wow så mye du har bakt til jul, her har det blitt 4 sorter...men er ikke helt i mål enda. Likte pepperkake huset ditt så godt, det var så fint med helt hvitt tak.

    Helt enig med deg, julekulene er så fine! De har jeg kjøpt på Nille. :)

    SvarSlett
  2. Så koselig dere har det nå i jula :-) Her står hele huset på hodet akkurat nå, og det er ikke koselig i det hele tatt. Hjelper heldigvis i løpet av uka :-) I morra tidlig skal vi starte dagen med Sverigetur. Gleder meg ikke i det hele tatt, syns aldri julehandelen er moro :-/
    Ellers er vi i farta igjen her. I.A. slapp unna med snørr, hoste og atsjo, og feberen holdt seg unna denne gang heldigvis. Julegavene til veslemann renner inn, så vi er veldig spente på de første julegavene hans. I kveld har vi prøvd bunaden på, og han blir litt av en kjekkas julekvelden ;-)
    Håper alt er bra med deg og dine også! Gleder meg ille til vi skal treffes igjen. Vi har barnedåp dagen etter bloggtreffet, men med god planlegging satser jeg på å delta på treffet også. Dit bare SKAL jeg, hihi :-)
    Ha en fin førjulsuke, vennen! Stor og varm klem til deg ♥

    SvarSlett
  3. Hei Siv - og TUSEN TAKK for koselig kommentar hos meg!!!

    Søte nisser, herlig bildecollage og stemningsfulle bilder!!!

    En go' forjulsuke ønsker jeg deg og dine!!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Å, her var det jul!! Veldig ksoelig,Siv. Flueskapet har jeg hatt i to-tre år...,mener det er av merket Miljøgården??
    Klem♥

    SvarSlett
  5. Så mange koslige julebilder du har tatt.

    Må du og dine kose dere i de siste dagene av julen og riktig Godt Nyttår

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥