mandag 2. mai 2011

Kom mai du skjønne milde, med gamle funn...


Denne blomsten syntes jeg passet inn nå som vi har kommet til mai,
så den pryder seg nå i min
"lille hage"


Sammen med denne gamle døren som har fått et midlertidlig opphold der ute ;)
Den går i nydelige sarte pastell farger, den ene siden grønt og rosa, den andre som du ikke ser her, går det i gult, bått, grønt, det er flere andre fargenyanser også.


Denne døren bare fant jeg en vakker dag i mai :)
Den må jo være veldig gammel...?


Den er liten, lav, flere lag med maling 6-7, har rustne hengsler og et veldig godt brukt håndtak ;)
Tankene går flere hundre år tilbake i tid her nå....
Ser for meg sånne små mennesker av en grunn, hi hi..den ser nesten ut som en dør fra huset til de
"syv små dverger "


Hmmm...lurer på hvor gamel den kan være, har du noen formening kanskje ?
Et morsomt funn, men hva skal jeg gjøre med den ? Noen tips ?
Vet ikke helt om den kommer til sin rett hjemme her, den passer nok bedre i et nostagisk gamelt hus med sjel :)


Må bare vise dere bilde av Elias nå som han har klippet seg ;)
Han hadde jo så langt hår, så han ble jo en helt ny gytt, hi hi...
Syntes han ble fin da, men savner de lange krøllene også .)
Så nå er det voks flere ganger om dagen, hi hi, gøy han ble fornøyd ;)
Dette var ikke det beste bildet, men fikk bare tatt et før han løp avsted....


Elias  gutten min 11 År


Her går dagene i ett....fy å tiden flyr, april bare ble borte i et jafs !

Vil takke dere alle for hyggelige bursdagshilsner og kommentarer.
Super søte er dere
TAKK !


post signature

3 kommentarer:

  1. For en NYDELIG dør ♥

    Sikle sikle sikle, den skulle jeg hatt kloa i :) hihi.
    Herlige bilder, å herlig terasse :)

    Å til slutt for en fin Elias, kjempefin på håret ♥

    Henriette

    SvarSlett
  2. Så vakker dør. Det ser ut som den kanskje har vært ute lenge?
    Lenge siden jeg har fått vært innom her. Bloggingen går i rykk og napp for tida, ettersom tida er eller ikke er der :-) Gleder meg ille til lørdagen nå :D
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott blogg du har. Oppdaget bloggen din via en annen.
    Her har jeg kost meg masse.
    La meg til som følger.
    Ha en herlig torsdag.
    Klem Hilde

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥