søndag 10. april 2011

Barneglede....



er å gi barna våre gode minner, tradisjoner, lek, grenser og kjærlighet ♥






Vær litt barn igjen sammen barna....vis evnen til lek..


La barna få føle på det å bestemme litt på lekeplassen..


det gir tryghet og glede...

Se all snøen er borte vekk :)






Jippiii...vi kan grave i sandkassen igjen mamma !

Min Linus ♥

Barnets egne fantasiverden....


La barn være barn....så lenge de kan det !



Dette må vel være barneglede, eller...

Ihvertfall  gir det meg glede å leke med barna, og det er jeg takknemlig for at jeg har mulighet til.
Ikke alle har det !






Se hva som titter frem :) Nydelig

Man vet aldri hva morgendagen bringer..

En deilig helg vi har hatt her i hovedstaden nå, med sol og varme :)
Tiden har vi brukt mye på lekeplassen som dere ser her, der Linus har inntatt sitt teritorium, hi hi...
Godt barna vet å markere seg, samtidig som de vet å dele ;)

Det ble bare 1 loppemarked på meg denne helgen, da det var hele 14 av de.
Men det holdt for meg denne helgen ;)
 Fikk tak i en liten skrivepult og en krakk til, som skal males, og flytte inn til Linus :)
80,- for det.
Fant du noen lopper i helgen da ?

En hyggelig bursdagsfeiring  ble det, mitt tantebarn Mio fylte 12 år, gratulerer !
Der fikk vi nydelig sushi og deilige kaker :)
Og en koselig tid med familien

Jentekvelden ble nok en trivelig kveld på restaurant Chi i Lillestrøm, annbefales !
Der ble det kamskjell, scampi, kylling, biff og grønnsaker, servert i en "pot" med ris ved siden av.
Avsluttet med en banansplitt med "smell" i, hi hi...
Smakte nydelig...

Samt et lite "zink" prosjekt er blitt ferdig i løpet av helgen, vises senere ;)

Nyt deilige vårdager
♫☼♪♫♪♥☼♫♪♥


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥