torsdag 16. desember 2010

Bursdag og julekort...


unnagjort !

Ja, med to bursdagsbarn ( hi hi..en pappa ) i desember, så blir det fort litt mindre tid på juleforberedelsene.
Men , nå har vi feiret de begge to med barne bursdag og voksen bursdag :)
To fornøyde gutter nå, litt misunnelig på sin sønn, som fikk litt mer gaver (penger)..hi hi
Sånn er det når far og sønn har bursdag på samme dag.



 

 Full fart var det ihvertfall når Elias hadde alle gutta i klassen på besøk ;)

En ivrig liten lillebror følger nøye med, skulle så gjerne ha blåst ut de lysa der....
Elias ville at han skulle være med på festen ;) ikke dårlig !
"STJERNEGUTTEN"
Elias gutten min
Ønsker deg alt godt her i verden !

Det ble pølser, pomfri, kyllingvinger, sjokoladekake, muffins, boller, brus,
potetgull, grønnsaker, dipp og en hel haug med godterier !

Elias fikk masse penger, så nå er han rik ;)
og fornøyd !

Årets julekort !
  er alle sendt ut, så regner med alle har motatt det, så da viser jeg det her.....så alle andre også kan se ;)



Her er fronten


Her er i midten


Hilsen oss !

Ble veldig fornøyd med disse dobble kortene i fra kortshop :)
Veldig hyggelige jenter der ;)
Rask levering og nydelig innpaket !





Litt mer juleinnspirasjon fra meg kommer etterhvert....


Ha herlige dager !

post signature 

4 kommentarer:

  1. Hei vennen min ! ♥

    Bare titter innom sånn fort før jeg legger meg her. Så koselig innlegg du har laget Siv, tror gutta storkoste seg i bursdag. Og det fatet med godteri så veldig fristende ut, hihi... :)

    Julekort fra dere var det første vi fikk i år, herlige bilder og koselige ord. ♥

    Elias virket litt sliten her rett før han gikk. Og det var en annen trøtting her også, så han la seg rett etterpå. ;) Tom zzzzzzz på sofaen her, ikke uvanlig akkurat. Tenkte jeg skulle ta en kopp te for å få varmen igjen før jeg legger meg, har vært så kald i kveld. Nei, nå får jeg reise meg opp her, hehe...

    I morgen skal vi kjøpe juletre og bake litt, og på søndag blir det litt juleshopping igjen.

    Kose deg i helgen vennen ! ♥

    God nattaklem fra Anette

    SvarSlett
  2. For ett herlig innlegg og for ett godisfat!! ,))
    Herlige bilder Siv!! ,)) Nyt av helgen og ha en flott 4 advent!! ,)
    En liten hilsen kommer her ,))
    Juleskribleri til deg fra meg ;)

    Jeg ønsker deg av hjerte alle de gode ting♥
    Nyt av julen & dens poesi, dufter & av harmoni
    Å tenk om litt vi pakker opp av hjertens glede
    - alt det skjønne julen har å gi!!
    Varme juleklemmer jeg sender deg fra meg, Anki
    ♥GOD JUL♥

    SvarSlett
  3. Det så ut som en flott Bursdagsfest! Deilig å ha kommet i boks med dem før Jul vet jeg;) (har to jenter som fyller i oktober og november og en drøss av tante barn i hele oktober)
    Kos dere masse i Julen..herlige Julekort;)
    God jul!
    klemmer Annveig

    SvarSlett
  4. Gratulerer til to flotte gutter og vel overstått feiring! Koselig julestemning hos dere ♥

    Kjære Siv; jeg ønsker deg og dine en riktig god jul, nyt dagene til fulle. Varme klemmer fra meg ♥♥♥

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥