mandag 7. juni 2010

Sommer, lek og moro med foto....

                        
Tips, lek og moro med bilder og Photoscape !


Har hatt noen deilige dager med sol og varme her på østlandet de siste dagene....
Har kost oss masse ute ♥

Så det har ikke blitt så mye tid her inne.
Men nå fikk jeg lyst til å dele litt med dere fra mitt lille hjem...

                                      

Gamle toneark som er finne å bruke til så mangt ;)
Bare å bruke kreativiteten, hi hi...
Nå er dagene før ferien setter inn, fylt opp med sommeravslutninger, så vi får håpe på sol denne uka også ☼, men tror det ser dårlig ut her i Oslo gitt :( I kveld er det meldt
Lyn og Torden !!

Min lille hage er i full blomstring, hi hi.. Og vi nyter deilige stunder der ♥
Spiser og soler oss, og steller med blomstene, plukk, plukke...

Er morsomt å titte innom alle de herlige bloggvennene mine altså, dere er så flinke ♥♥♥
Innspirerer, og lyser opp hverdagen gjør dere
Er innom dere oftere enn dere tror, men kun på i pod`en, så litt vanskelig å legge igjen kommentarer der ;)
Men, vi snakkes :)




post signature 

2 kommentarer:

  1. Så fine collager Siv - foto-redigering er moro:-)
    Ha en fin kveld,
    klem Hege.

    SvarSlett
  2. Så masse flotte bilderedigeringen :-) Ble inspirert :-)
    Ha en fin kveld! Krysser fingrene for null lyn og torden :-)

    Busteklm

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥