fredag 5. mars 2010

Nå er det snart vår ♥





♥ELIAS ♥

Vakker Orkide ....


Vi elsker å spise druer her i hjemmet ...


Nå har dataproblemet løst seg her i mitt lille hjem, så nå er vi tilbake igjen;)

Tusen takk! .. Nok en gang med PC "en Tom:)


Her
har hjemmet vært preget av sykdom ... forkjølelse, tette ører, bihuler, oppkast, vondt i kroppen, mm
Men nå etter tredje uka ser det ut som det bedrer seg!
Linus har tatt ett snitt på øret sitt, pga. en verkefull Musling (cyste), så nå er han hjemme fra barnehagen, og går på antibiotika.
Han skal til lege igjen på mandag, så da håper vi det blir barnehagen igjen på tirsdag:)

Men nå håper vi på Lysere tider fremover, med ny energi fra sol og varme ♥

Takk for alle hyggelige kommentarer fra dere!
Jeg har følt med litt her i bloglandia via ipod;)

Vi snakkes ♥



post signature

3 kommentarer:

  1. Så herlig bilde av gutta dine!! Bra dere er på bedringens vei, de siste ukene har vært preget av sykdom her også, slitsomt:) Men som du sier, nå går det mot vår!! Jippy :)

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde av Elias og Linus ! ♥ Og det er ganske utrolig hvor klare og fine bildene blir med speilrefleks kamera ! ;)

    Stor klem ♥

    SvarSlett
  3. Psst! Har noe til deg hos meg :)
    Klem frøken Rosa ♥

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥