torsdag 29. desember 2011

Godt nytt år !

Er over for i år..

Se den fine posen jeg fikk til jul da dere ;) artig ! hi hi...
Også noen flotte innpakket gaver av Anette

Vi nyter de siste dagene av årets jul....

Nå er det et nytt år igjen allerede !
Tiden flyr dere....

Jeg vil takke for alle de hyggelige besøkene jeg har hatt her inne i 2011.
Takk for koselige kommentarer ♥
Ikke minst takk til alle dere som har valgt å følge meg :)
Håper vi også i 2012 følges videre,
her i blogg landia.

Gleder meg til å se noen av dere på 
blogg treffet
nå i januar :)

Ha et fantastisk godt nytt år alle sammen !
post signature

2 kommentarer:

  1. For en koselig blogg du har her Siv;)!
    La meg til som følger jeg, er gøy å bli 'kjent' med bloggerne som kommer på treffet i Fredrikstad!;) gleder meg masse!!!;)
    Riktig godt nyttår til deg, så gleder jeg meg til å følge deg videre i 2012!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Hei vennen:)

    Ser ut som dere har hatt en kjempekoselig jul:):)
    Håper det nye året vil bringe dere masse glede og kjærlighet. Ta vare på de gode stundene:)

    Jeg begynte året skikkelig dårlig med sykdom,
    men har planer om å starte på nytt neste helg sammen med dere fine damer:)
    Gleder meg masse til å se dere igjen:):)

    God helg klem:)

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥