søndag 11. september 2011



Deler her litt fra konfirmasjonen til Tale
forrige søndag.




Det hele startet med en fornøyelse i kirken.
Det var ikke et kjedelig sekund faktisk !
Elias var flink, sang med og syntes det var morro i kirken :)
Så vel frem til sin egen konfirmasjon om noen år, hi hi...

Jeg setter alltid pris på et godt besøk i kirken ;)



Det ble litt tid til fotografering før maten var klar....
Veldig kjekt når alle er til stede, ikke så altfor ofte det skjer.
Tale her med sin mamma, søster og beste venninner :)




Over her er familien til Tale på sin pappas side...
Min samboer igjennom 12 år.
Er veldig glad i dem
Morten, Meg, Våre sønner Elias og Linus. Tale, Morten sin datter. Tale sin bestefar 
og bestemor ( som dessverre er rammet av kreften, og kjemper sin kamp. )
Tales tante Marianne, Fetter Mio og kusine Molly.

Og en litt motvillig Linus når vi skal foreviges, hi hi..



Det ble dessverre ikke tatt noen bilder av maten :( 
Var så sulten at jeg helt glemte det, hi hi...
Men over her er bordet da. Tale sitt ønske om at det skulle gå i rosa, sølv og hvitt ;)
Og jeg fikk gleden av å lage bordkort og all pynten :)
Som jeg syntes er bare gøy !
Mor og far holder flotte taler, og tårene er ikke til å stoppe....
Og en artig sang fra Elias og Linus ble det også, ville ikke ha for mange av dem, hi hi..



Noen deilige kaker ble det :)
Flott marsipankake med bilde på.

Mange flotte gaver også...
penger, smykker, arvegods, koffert, beaute bag sett og mye annet fint ;)




Tusen takk for en flott dag med deg Tale :)
Jeg er veldig stolt av deg.
Gleder meg til å følge deg videre på din vei, og dele mange
gleder og sorger med deg.
Kjempe glad i deg jenta mi

post signature

7 kommentarer:

  1. Ser ut som dere hadde en fantastisk dag sammen, på tvers av familiebånd og generasjoner :-) Gratulerer til konfirmanten på etterskudd :-) Flotte bilder, også! Den 15. er det ni år siden jeg ble konfirmert, helt utrolig å tenke på at det har blitt så lenge siden :-)

    Ny header? Utrolig fin!

    Nyt søndagen videre :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. tnåå, siv! dette var virkelig noen vakre ord! Er utrolig glad i deg! og satte pris på å feire dagen med deg! <3 Du vill alltid være min "bonus" mamma <3

    SvarSlett
  3. Så ut som en helt nydelig dag! Det er jo en merkedag som man husker resten av livet:) Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett
  4. så kos..vi var i konfirmasjon denne helgen.:-))

    flotte bilder, av en flott familie..bonus og bonus:-)) klem til deg

    SvarSlett
  5. Så mange fine bilder! Ser ut til at dagen har vært bra, en stor dag for "komfen"!
    Ha en fin uke, klem fra meg!

    SvarSlett
  6. Hei kjære vennen:):)

    Så utrolig vakre ord og fine bilder fra en stor dag:) Herlig pynt og bordkort du har lagd:)

    Gratulerer så mye til den flotte konfirmasjonsjenta:):) dere er en vakker familie:)

    Håper dere kosa dere masse i Drøbak, og jeg blir gjerne med neste sommer:) Akkurat nå har jeg ikke lyst til å være ute i det hele tatt! Blåser storm og øser ned her om dagen...tror jeg begynner å bli sjuk også:P

    Ønsker deg en nydelig uke snuppa:)

    Klem klem

    SvarSlett
  7. Så nydelige dere er hele bunten:-)

    Kjekt med slike dager og at alle kan være tilstede for konfirmanten. Skjønne jenten!

    Vakkert du hadde pyntet bordene, sølv, rosa og hvitt , nyyyydelig!

    Klemmer!

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥