søndag 20. desember 2009

Litt om dagene..

Hei allesammen !

Nå er det en god stund siden jeg har vært her inne...
Pcen sluttet plutselig å virke her å ble helt svart, men nå går det i hvertfall ann å skrive et innlegg i det minste men noen bilder får jeg ikke lagt inn så de får komme seinere når jeg har fått sett litt mer hva som er galt med denna greia her !

Tiden flyr.......

Bare fire dager igjen til Jul !

Alle gavene er ferdige og levert, nesten... .)
I dag skal vi bake pepperkaker, delifiakake og krumkaker
fikk noen julekaker av mamma i går, strull m.m
Da blir det julaften hos Marianne & barna i år også ,det blir koselig :)

I går var vi på Villa Sandvigen å spiste nydelig julemat.. juletallerken, reinsdyrfilet & pinnekjøtt. Det var Magne som spanderte på hele familien, Tusen takk, det var hyggelig gjort :)
Etter maten var det kaker & kaffe hjemme hos Magne i Drøbak.
Feira litt bursdager i samme anledning .) Morten, Elias & Sebastin !

Ikke stress for mye før Jul nå da folkens...
Jul blir det uansett !


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥