fredag 12. oktober 2012

På tide med en tur innom bloggen syntes jeg..


Måtte få laget meg en ny header nå.
Kunne jo ikke ha en med god sommer på nå da!!

Her har det vært veldig stille fra meg, men de som har besøkt meg på
instagram
 har vel sett at jeg har vært litt mer aktiv der.
Besøk meg gjerne der også
mitt-lille-hjem-bildemoro

Lar bildene over her tale litt for seg selv denne gang ;)


Som dere sikkert har fått med dere så var vi i Thailand i sommer,
så her er noen sniktitt derifra :)
Innlegg fra ferien der kommer seinere.
En ting er sikkert, vi hadde det såååååå fint....

Så mye nytt på interiør fronten er det vel ikke, har heller ikke tatt så mye bilder.
Men om du titter innom meg igjen kan det jo hende du finner 
noe du liker, eller noe som inspirerer deg etter hvert...

 Høsten er her nå og kalde dager kommer, så da blir det mer inne tid og tid til blogging igjen :)

Jeg ser at jeg har fått følger nr. 100
så det var jo hyggelig :)
Velkommen skal dere være alle sammen,
gamle og nye følgere

Ønsker alle en fantastisk fin helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥