lørdag 21. januar 2012

Vinter "busker"..



Nå koser vi oss med all snøen dere...

Har vært ute lenge med Linus i dag, og i morgen blir det nok enda lenger ;)
Vi har jo lengre lyse dager nå...deilig!
Elias har tatt turen til Trysil i helgen, så han koser seg nok i ski anlegget med all ny snøen..
men det blåser nok snø stormer på toppen av fjellet der nå tenker jeg meg !

Fikk takk på meg noen søte små "busker" her om dagen..
er de ikke dekorative da?
Damen anbefalte meg disse, og sa de var veldig lettstelte, holdbare og ikke minst rimelige.
Populære var de også..
Hun sa navnet på disse, men det har jeg jo så klart glemt ;/

 vet du hva denne planten/busken heter ?

Jeg var egentlig på jakt etter blogg planten
Corokia.
Hun hadde igjen et par av de, men de var veldig stygge. Hun skulle ta inn Corokia i flere størrelser snart :)
Har du Corokia planten ?



Vet dere hva som er veldig godt dere...
en deilig kopp varm te med honning og sitron, med deilige krem topper ved siden av ,)
Mmmmm.....
Det må dere smake på altså ;) 
Hi hi..gubben så den pakken med vanilje topper ligge her, og lurte på om vi skulle få besøk av noen gamle mennesker ???
Æææ...nei! Åsen det?
Siden du har kjøpt krem topper vel!
De er til meg de sa jeg.
Da så han rart på meg gitt ;) hi hi..
Er dette liksom "godterier" for gamlinger nå da eller ?
Jeg syntes de ihvertfall er veldig gode :) også var de på tilbud..
Gammel eller ei.

Til alle som titter innom som var på blogg treffet...
Kjempekoselig å få hilst på dere, skulle gjerne fått hilst på fler men.
Neste gang kanskje ;)
Skal få lagt inn et lite innlegg om treffet snart.

Ha kjempe gode vinter dager alle sammen!
post signature

3 kommentarer:

  1. Hei vennen. Jeg har corocia planten, og den er ikke og anbefalle. Ser død ut og drysser mye. Ha en fin helg, Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Monica :)
      Så hyggelig du skriver her da...
      Kan tenke meg at dette ikke er noen vinter plante, da de jeg har sett også er ganske så visne ,) Men da får jeg nøye meg med små søte jeg har funnet her.
      De ligner jo litt da ;)
      Hvordan står det til hos deg da ?
      Her begynner endelig formen å komme seg igjen...
      Vi snakkes :)

      Slett
  2. Hei! Fine bilder:) Enig i at det er deilig med snø!! Når det gjelder corokiaplanten har jeg ikke anskaffet meg en enda. Synes ærlig talt den ser litt stusslig ut... Men det bør jeg kanskje ikke si høyt;) Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥