mandag 23. januar 2012

Tidløst.. Jeanne d` Arc living ♥ Og navn forslag !

Flaske hylle fra
Jeanne d` Arc 

Ville bare vise dere flaske hyllen min igjen i dag...
Blir aldri lei av å "ommøblere" i denne ;)
Dette her er veldig meg..
Her er det mange små detaljer som sier mye om meg, hva jeg liker, alltid har likt, og alltid vil like.
Tidløst !
Uansett trender eller ei, er jeg en "tidløs" interiør blogger.

Så jeg er med på tips til navn i konkurransen hos Mia og Hanne ;)
Som skal starte en samle blogg for "shabby-damer"
Mitt forslag blir da..
"Tidløs(e) interiør blogger(e)"
TIB(e)
"Timeless interior blogs living"
TIB(l)
Hmmmmm.....

Dette blir spennende..!!!

Ha strålende vinter dager alle sammen !

post signature

2 kommentarer:

  1. Så fin hylle! Gøy å ommøblere litt;)
    Lykke til med navneforslag!
    God tirsdag, klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Nydelig hylle og pynt!

    Jeg blogget om at jeg er stilforvirret om dagen, men etter å ha lest inne hos deg tenker jeg at jeg vil ha det slik som deg. Tidløst! Spørs hvilken blogg jeg titter innom i morgen, for da kan det endre seg.... Jeg er for lett å påvirke;-)

    God klem!

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥